www.odnpoznan.pl | Ustaw jako stronę startową | Pomoc | Szybki kontakt | Zamówienia (0) |
W numerze:
GLOBALNIE I LOKALNIE
- Nauczyciel i jego zasoby
LUDZIE I ZDARZENIA
- Trzeba odpuszczać, luzować. Wywiad z dr M. Pachowicz
INSPIRACJE
- Jak uczyć o migracji na lekcjach
- Napisz do VIPa!
DYDAKTYKA
- Z piosenką w przedszkolu
WYCHOWANIE
- Żadnej przemocy!
ZDROWIE
- Bieg ku czci
- Wychowanie fizyczne, a nie fikołki
DOBRE PRAKTYKI
- Różne oblicza wielokulturowości
- Zarządzanie
- Ochrona danych osobowych w szkole a social media
REKOMENDACJE CZYTELNICZE
- Między dzieciństwem a dorosłością
W numerze:
GLOBALNIE I LOKALNIE
- Klimatycznie w szkole
DYDAKTYKA
- Edukacja poprzez kooperację
DORADZTWO ZAWODOWE
- Doradztwo zawodowe a tutoring
INSPIRACJE
- TIK-inspirownik na lekcji wyprzedzającej
- TIK w glottodydaktyce
- Twórcza improwizacja w szkole
- Edukacja kulturalna w Centrum Sztuki Dziecka
DOBRE PRAKTYKI
- Lacrosse dobry jak jazz
- Po raz drugi Witaj w Poznaniu
REKOMENDACJE CZYTELNICZE
- Jak radzić sobie z życiem
IN MEMORIAM
- Katarzyna Skrzypczak (1958-2020)
W numerze:
GLOBALNIE I LOKALNIE
- Konteksty kulturowe w ekoedukacji
DYDAKTYKA
- Nieuchronna zmiana w edukacji
DIAGNOSTYKA
- Środowisko szkolne w czasie pandemii
ZARZĄDZANIE
- Dobra organizacja pracy i wypoczynku
INSPIRACJE
- Artystki w Zamku: Nieznalska i Gustowska
- Jeżycjada jako stan umysłu
- Od imienia do nazywania świata
- Myśli dobrze narysowane
DOBRE PRAKTYKI
- Sieć współpracy nauczycieli geografii
REKOMENDACJE CZYTELNICZE
- Baśnie, jakich nie znamy
W numerze:
Dydaktyka
Autonomia i odpowiedzialność ucznia
Bądź przewodnikiem po świecie informacji
Komunikacja językowa
Jak przełamać barierę językową ucznia
Inspiracje
Historia Zamku od nowa
Edukacja przyrodnicza w Palmiarni Poznańskiej
Wychowanie
Ekologia w praktyce
Zdrowie
Troska o zdrowie psychiczne
Dobre praktyki
Jak wprowadzić dziecko cudzoziemskie w środowiskoszkolne
Poznajmy się – zaakceptujmy różnorodność
In memoriam