Kursy doskonalące - doskonalenie przedmiotowe (DA)
|
DA02 |
Radzenie sobie z emocjami ucznia w ramach wczesnego nauczania języka angielskiego |
DA04 |
Inspiracje muzyczne z wykorzystaniem metody Batti Strauss |
DA10 |
Etyka komunikacji językowej |
DA11 |
Film krótkometrażowy jako źródło kontekstów w edukacji polonistycznej i kulturowej |
DA15 |
Europejskie Portfolio Językowe w praktyce szkolnej |
DA19 |
Przyjazna matematyka w szkole ponadpodstawowej |
DA21 |
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki |
DA22 |
Podstawy obsługi systemu operacyjnego Linux (zakres kwalifikacji E12) |
DA28 |
Praca z dzieckiem autystycznym na katechezie w szkole podstawowej |
Kursy doskonalące - doskonalenie ponadprzedmiotowe (DB)
|
DB01 |
Podstawy prawa oświatowego |
DB03 |
Jak mówić aby nas słuchano, czyli sztuka wystąpień publicznych |
DB05 |
Storytelling jako metoda pracy dydaktyczno - wychowawczej |
DB06 |
Notowanie graficzne jako sposób rozwijania umiejętności uczenia się |
DB08 |
Wychowanie przez czytanie – wykorzystanie elementów biblioterapii w rozwoju ucznia |
DB13 |
Komiks jako metoda dydaktyczna – zastosowanie opowieści obrazkowych w szkole |
DB16 |
Wykorzystanie metody projektu jako wspomagającej realizację podstawy programowej |
DB18 |
Pierwsza pomoc przedmedyczna na lekcjach |
DB21 |
Diagnozowanie predyspozycji zawodowych uczniów- gry diagnostyczno-symulacyjne |
DP03 |
Strażnicy Uśmiechu – przygotowanie do realizacji programu profilaktyczno-wychowawczego |
DP06 |
Asertywny nauczyciel - warsztat umiejętności asertywnych |
Warsztaty metodyczne (WR)
|
WR01 |
Multimedia w nauczaniu języków obcych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
WR04 |
Papierczaki - dekoracje na świątecznym i wiosennym stole |
WR05 |
Matematyczne origami w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej |
WR08 |
Plastyka w szkole – papier jako tworzywo |
WR09 |
Plastyka w szkole – faktura ma głos |
WR11 |
Dziecko maluje - nie przeszkadzajmy |
WR14 |
Dziecko animuje historie - nie przeszkadzajmy |
WR15 |
Dziecko tworzy kukiełki i scenografię - nie przeszkadzajmy |
WR16 |
Dziecko tworzy formy przestrzenne - nie przeszkadzajmy. |
WR21 |
Tworzenie tekstów dramaturgicznych dla dzieci i młodzieży w Teatrze Nowym w Poznaniu |
WR22 |
W poszukiwaniu inspiracji w sztuce współczesnej |
WR23 |
Niemiecki po angielskim - niezbędnik metodyczny dla nauczycieli języka niemieckiego |
WR26 |
Collaborative Teaching/Learning – praca grupowa i uczenie się wzajemne na lekcji języka angielskiego |
WR29 |
Lekcje o Holokauście |
WR33 |
Wykorzystanie inscenizacji i rekonstrukcji historycznej w realizacji podstawy programowej |
WR34 |
Wykorzystanie filmu historycznego w realizacji podstawy programowej |
WR36 |
Konkursy i quizy formą rozwijania zainteresowań uczniów |
WR37 |
Rozbudzić kreatywność ucznia – wykorzystanie metody lekcji odwróconej |
WR38 |
Jak rozbudzić zainteresowania uczniów historią |
WR39 |
Historia napisana pieśnią |
WR40 |
Wykorzystanie lapbooka na lekcjach historii |
WR42 |
Przeszłość zaklęta w znaczkach pocztowych. |
WR46 |
Programowanie w języku C++ - poziom rozszerzony |
WR51 |
Bezpieczeństwo w cyfrowym świecie |
WR52 |
Origami na lekcji matematyki (część 1.) |
WR53 |
Origami na lekcji matematyki (część 2.) |
WR55 |
Tam sięgaj, gdzie (nie tylko) wzrok … |
WR56 |
Lekcje botaniki jako przygoda edukacyjna |
WR58 |
Lekcje biologii w oparciu o działanie, odkrywanie, przeżywanie i zabawę. Część 2. |
WR60 |
Gra na instrumentach w edukacji muzycznej dzieci i młodzieży |
WR67 |
Zarządzanie własną aktywnością, energią i czasem |
WR70 |
Sposoby diagnozowania oraz interpretowania rozwoju fizycznego i aktywności fizycznej |
WR74 |
Promowanie idei olimpizmu w szkole. Realizacja założeń podstawy programowej wychowania fizycznego w szkole podstawowej. |
WR81 |
Gra miejska – możliwości jej wykorzystania w pracy dydaktycznej |
WR84 |
Pracuj z uczniami …. śpiewająco! |
Seminaria
|
S02 |
Książki na pogodę i niepogodę. Wykorzystanie tekstów literackich w różnych sytuacjach szkolnych i przedszkolnych |
S13 |
SZTUKA ZAINFEKOWANA |