www.odnpoznan.pl ustaw jako strone startowa Ustaw jako stronę startową pomoc Pomoc szybki kontakt Szybki kontakt koszyk zamowien Zamówienia (0)
certyfikaty i nagrody akredytacja

Kursy na 2019 « powrót

Kursy na 2019


Kursy doskonalące - doskonalenie przedmiotowe (DA)

DA02 Radzenie sobie z emocjami ucznia w ramach wczesnego nauczania języka angielskiego
DA04 Inspiracje muzyczne z wykorzystaniem metody Batti Strauss
DA10 Etyka komunikacji językowej
DA11 Film krótkometrażowy jako źródło kontekstów w edukacji polonistycznej i kulturowej
DA15 Europejskie Portfolio Językowe w praktyce szkolnej
DA19 Przyjazna matematyka w szkole ponadpodstawowej
DA21 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki
DA22 Podstawy obsługi systemu operacyjnego Linux (zakres kwalifikacji E12)
DA28 Praca z dzieckiem autystycznym na katechezie w szkole podstawowej

Kursy doskonalące - doskonalenie ponadprzedmiotowe (DB)

DB01 Podstawy prawa oświatowego
DB03 Jak mówić aby nas słuchano, czyli sztuka wystąpień publicznych
DB05 Storytelling jako metoda pracy dydaktyczno - wychowawczej
DB06 Notowanie graficzne jako sposób rozwijania umiejętności uczenia się
DB08 Wychowanie przez czytanie – wykorzystanie elementów biblioterapii w rozwoju ucznia
DB13 Komiks jako metoda dydaktyczna – zastosowanie opowieści obrazkowych w szkole
DB16 Wykorzystanie metody projektu jako wspomagającej realizację podstawy programowej
DB18 Pierwsza pomoc przedmedyczna na lekcjach
DB21 Diagnozowanie predyspozycji zawodowych uczniów- gry diagnostyczno-symulacyjne
DP03 Strażnicy Uśmiechu – przygotowanie do realizacji programu profilaktyczno-wychowawczego
DP06 Asertywny nauczyciel - warsztat umiejętności asertywnych

Warsztaty metodyczne (WR)

WR01 Multimedia w nauczaniu języków obcych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
WR04 Papierczaki - dekoracje na świątecznym i wiosennym stole
WR05 Matematyczne origami w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
WR08 Plastyka w szkole – papier jako tworzywo
WR09 Plastyka w szkole – faktura ma głos
WR11 Dziecko maluje - nie przeszkadzajmy
WR14 Dziecko animuje historie - nie przeszkadzajmy
WR15 Dziecko tworzy kukiełki i scenografię - nie przeszkadzajmy
WR16 Dziecko tworzy formy przestrzenne - nie przeszkadzajmy.
WR21 Tworzenie tekstów dramaturgicznych dla dzieci i młodzieży w Teatrze Nowym w Poznaniu
WR22 W poszukiwaniu inspiracji w sztuce współczesnej
WR23 Niemiecki po angielskim - niezbędnik metodyczny dla nauczycieli języka niemieckiego
WR26 Collaborative Teaching/Learning – praca grupowa i uczenie się wzajemne na lekcji języka angielskiego
WR29 Lekcje o Holokauście
WR33 Wykorzystanie inscenizacji i rekonstrukcji historycznej w realizacji podstawy programowej
WR34 Wykorzystanie filmu historycznego w realizacji podstawy programowej
WR36 Konkursy i quizy formą rozwijania zainteresowań uczniów
WR37 Rozbudzić kreatywność ucznia – wykorzystanie metody lekcji odwróconej
WR38 Jak rozbudzić zainteresowania uczniów historią
WR39 Historia napisana pieśnią
WR40 Wykorzystanie lapbooka na lekcjach historii
WR42 Przeszłość zaklęta w znaczkach pocztowych.
WR46 Programowanie w języku C++ - poziom rozszerzony
WR51 Bezpieczeństwo w cyfrowym świecie
WR52 Origami na lekcji matematyki (część 1.)
WR53 Origami na lekcji matematyki (część 2.)
WR55 Tam sięgaj, gdzie (nie tylko) wzrok …
WR56 Lekcje botaniki jako przygoda edukacyjna
WR58 Lekcje biologii w oparciu o działanie, odkrywanie, przeżywanie i zabawę. Część 2.
WR60 Gra na instrumentach w edukacji muzycznej dzieci i młodzieży
WR67 Zarządzanie własną aktywnością, energią i czasem
WR70 Sposoby diagnozowania oraz interpretowania rozwoju fizycznego i aktywności fizycznej
WR74 Promowanie idei olimpizmu w szkole. Realizacja założeń podstawy programowej wychowania fizycznego w szkole podstawowej.
WR81 Gra miejska – możliwości jej wykorzystania w pracy dydaktycznej
WR84 Pracuj z uczniami …. śpiewająco!

Seminaria

S02 Książki na pogodę i niepogodę. Wykorzystanie tekstów literackich w różnych sytuacjach szkolnych i przedszkolnych
S13 SZTUKA ZAINFEKOWANA