Z09 Andragogika – dorośli uczą się inaczej
Adresat
nauczyciele zainteresowani rozwojem swoich umiejętności z zakresu kształcenia dorosłych
Cele, po zajęciach uczestnik:
posiada kompetencje z zakresu andragogiki, umożliwiające sprawne organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych dla osób dorosłych
Treści
Moduł I. Podstawy andragogiki
- Wybrane zagadnienia z zakresu andragogiki
- Współczesne teorie uczenia się dorosłych – psychologiczne i fizjologiczne uwarunkowania
- Modele pracy edukacyjnej z dorosłymi: od trenera do facylitatora
Moduł II. Metody i techniki uczenia się dorosłych
- Podstawy dydaktyki dorosłych
- Wybrane techniki uczenia się dorosłych
- Metody aktywizujące na szkoleniach
Liczba godzin: 30
Autor programu: Dorota Mursztyn-Gorgoń, Violetta Chruścicka-Voś