Szkolenie zamawiane dla rady pedagogicznej
Adresat
nauczyciele wszystkich typów szkół
Cele, po zajęciach uczestnik:
- zna podstawy prawne regulujące pracę z uczniem cudzoziemskim;
- rozumie kluczową rolę pracy zespołowej w procesie wsparcia ucznia z doświadczeniem migracyjnym;
- porafi zastosować różne metody wspierania klas, ucznia, rodziców i nauczycieli;
- zna podstawy metodyki nauczania ucznia z doświadczeniem migracyjnym.
Treści
- Podstawa prawna. Prawa i obowiązki ucznia cudzoziemskiego w szkole
- Zespół szkolny w procesie wsparcia ucznia z doświadczeniem migracyjnym
- Praca z klasą, rodzicami i uczniami w szkole wielokulturowej
- Wsparcie ucznia cudzoziemskiego w zakresie nauczania przedmiotowego, rozwijania kompetencji językowych i oceniania
Liczba godzin: 2
Forma zajęć: szkolenie stacjonarne
Autor programu: Izabela Czerniejewska